site logo

Урок математики

1 клас

Вчитель Остропольська С.В.

Тема: вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 4; задачі на знаходження суми і остачі; кругові приклади;

Мета:продовжити роботу над засвоєнням табличного додавання і віднімання числа 4; ознайомити з круговими прикладами і прийомами їх розв’язання; вправляти у складанні і розв’язанні задач на знаходження суми і остачі; розвивати спостережливість і логічне мислення; виховувати інтерес до математики;

Обладнання: індивідуальний  дидактичний матеріал для рахунку; лічильний матеріал;

І.Контроль, корекція і закріплення знань.

1.Кількісний та порядковий рахунок. Попереднє та наступне число, сусіди чисел.

2.Склад чисел.

3. Розв’язання  задач за віршованими текстами.

Їжачок додому йшов,

Сім лисичок він знайшов.

Дві лисички дав сові,                            

І вороні також дві

Решту треба полічити,

Це для вас завдання , діти.                

(7-2-2=3)                                                  

                                                                   

    Пан ведмідь по лісу йшов,

    десять ягідок знайшов  

    Три подарував синиці   

    І  одну кумі-лисиці. 

    Потім на пеньок він сів,      

    Решту ягід швидко з’їв.    

    Нам порахувати слід, 

    Скільки ягід з’їв ведмідь.   

    (10-3-1=6)

 

Дві ворони на даху

 На сонечку грілись.

Прилетіло ще чотири,

Теж рядком усілись.

Потім почали кричати:

«Нас пора порахувати!»

( 2+4=6)

 

4.Перевірка засвоєння учнями таблиць додавання і віднімання 4 за лічилкою «Ялиночка».

5. Розв’язання прикладів за підручником. С.60 №2

ІІ. Опрацювання нового матеріалу.

1.Ознайомлення з поняттям «Кругові приклади». ( підручник - №3)

ІІІ. Розвиток і закріплення математичних знань.

1. Розв’язування задач  № 1, 4.

2.Логічна вправа за підручником. №5

3. Робота в зошиті з друкованою основою. С.26 № 2-5

ІV. Підсумок уроку.

-Що на уроці було нове? Давайте перевіримо, чи вмієте ви їх розв’язувати?

7+2; 9-4; 5+3; 8-4; 4+2; 6+1;